lördag 10 juli 2010

Grått papper med avsked i gredelint kuvert - och Reinfeldt och miljöpartiet.


Ja, så kröp då sanningen fram om Littorin. Min kusin (och jag) undrar om Reinfeldt skickade uppsägningen på grått papper i gredelint kuvert? Den frågan tror jag inte Reinfeldt svarade på på presskonferensen som han passade på att hålla så att han drog uppmärksamhet från miljöpartiet ...

Jag ägnade i alla fall tiden klockan 11 och en halvtimme framåt åt att titta på Maria och Peter som pekade ut den gröna färdriktningen efter valet. Och kontrasten kunde inte ha varit större mot den förda politiken.

Peter räknade upp ministrarnas missade chanser att utnyttja situationen för en bättre politik. Jinge gör en genomgång över alla moderata ministrar som varit misslyckade rekryteringar ...

Jag känner efter detta att det röd-gröna alternativet är ett MER REGERINGSDUGLIGT alternativ inte minst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar