måndag 26 juli 2010

Dagens bloggskörd

Efter hand så får man ju sina bloggfavoriter. Folk som skriver klokt och kommer smarta saker på kornet lite då och då. Jag orkar inte riktigt täcka av alla favoriter alltid, utan surfar runt lite oorganiserat och ser vad jag hittar.

Idag hittade jag två guldkorn. Björn Johnsson, Stardust, skriver om gårdagens Kjöllrande i DN. Egentligen tror jag att Hanne Kjöller är begåvad och jag tycker att det är synd att hon ägnar sin tid åt att vara en surkärring gentemot alla som är sjuka eller pensionerade, dessutom baserat på strunt som Stardust så väl visar.

Jinge skriver om att Wikileaks har fått händerna på 90 000 dokument från Afghanistan som berättar om vad som verkligen händer.
 
Vem vet, kanske dyker det upp fler godbitar bland bloggarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar