måndag 15 februari 2010

Min fiendes fiende är min vän ... eller?

Jag noterar tyvärr att Annika Dahlqvist ska delta i någon form av konferens tillsammans med klimatskeptikern och bloggarinnan Maggie Thauersköld Crusell, samt med en man som anser att han sett kemiska spår efter sprängämnen i dammet efter 11 september.

Detta är ju som en fruktsallad. Man hackar ihop lite av varje och pytsar ner i en skål.

Det enda jag ytligt sett kan se att dessa har gemensamt är någon form av opposition mot en gängse föreställning. 

Den som höjer sig skyhögt över den mängden är AD. Jag beklagar därför sällskapet (och undrar en del om omdömet?)

3 kommentarer:

  1. Snus är snus om än i gyllne dosor
    Men rosor i ett sprucket krus
    är ändå alltid rosor

    Varför måste de ha något gemensamt. Inte verkar det väl rimligt att om man vill gilla LCHF så måste man också tro på en annan konspiration bakom 911 än Al quaida,eller att vi är på väg mot en ny istid?

    Helge

    SvaraRadera
  2. Helge, precis.

    Jag tycker bara att det är tråkigt att AD rycks med i allmänna konspirationsträsk. Hon borde stå på egna ben.

    SvaraRadera
  3. Rent av har de kanske något gemmnsamt! men LCHF är bra trots det.
    http://blogg.passagen.se/dahlqvistannika/entry/betesmarkerna_viktiga_för_minskad_uppvärmning

    Helge

    SvaraRadera