måndag 8 februari 2010

Kul att klimatskeptikerna intresserar sig för Erik Svenssons och mina förehavanden


Peter Stilbs håller uppenbarligen reda på lilla mig 

Ja, ja, jag ska nog hålla reda på lilla honom också.

I kommentarrutan till höger står det ...  Peter Stilbs - Slabadang - Eva Berglund verkar hålla till på Erik Svensson's ...

Ja, de tycks undra varför jag inte slänger bort tiden på att kommentera deras trams på Newsmill och andra ställen. Just därför att det är trams. (Du kan ju hälsa det Olaus Petri).

2 kommentarer:

  1. Jag tror den gode hr Stilbs dykt upp på Newsmill under den förvillande etiketten "forskare".

    SvaraRadera
  2. Tycks även som den gode hr Stilbs skriver på Climate Scam bloggen just under aliaset "slabadang". (Han blev väl så till sig så det blev en liten miss där när han skrev om mig)

    SvaraRadera